Registracija regos tikrinimui

Iki nemokamo pristatymo liko: 30.00

Perkant už 30 Eur, pristatymas nemokamas!

Pirkimo taisyklės ir sąlygos

1. Bendrosios nuostatos

1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau tekste „Taisyklės“) – privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos dviejų šalių (Pirkėjo ir Pardavėjo – UAB „Optisima” įmonės kodas 15942475) teisės, pareigos, prekių įsigijimo, apmokėjimo už jas ir grąžinimo sąlygos bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu elektroninėje parduotuvėje, esančioje internetinėje svetainėje optisima.lt, susijusios nuostatos.

2. Pirkėjas, prieš pateikdamas užsakymą, patvirtina, kad susipažino, suprato ir sutinka su aprašytomis prekių pirkimo taisyklėmis ir tai patvirtina pažymėdamas varnele “Aš perskaičiau ir sutinku su elektroninės parduotuvės sąlygomis ir taisyklėmis”. Pirkėjas nesusipažinęs arba nepritariantis Taisyklėms arba jų daliai, privalo neteikti užsakymo.

3. Sutikdamas su Taisyklėmis, Pirkėjas patvirtina, jog jis atitinka šiame Taisyklių punkte nurodytus reikalavimus, keliamus elektroninėje parduotuvėje perkantiems asmenims. Pirkti elektroninėje parduotuvėje turi teisę:

3.1. veiksnūs, 18 metų sulaukę arba įstatymų nustatyta tvarka iki pilnametystės įgiję visišką veiksnumą, fiziniai asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka;

3.2. nepilnamečiai nuo keturiolikos iki aštuoniolikos  metų amžiaus, turintys tėvų arba rūpintojų sutikimą;

3.3. juridiniai asmenys.

4. Elektroninėje parduotuvėje prekės yra parduodamos ir pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

5. Atsižvelgdamas į LR teisės aktuose nustatytus reikalavimus, Pardavėjas turi teisę pakeisti, taisyti ar papildyti Taisykles.

6. Taisyklių pasikeitimus Pirkėjas gali rasti internetinėje svetainėje www.optisima.lt

2. Sutarties tarp pirkėjo ir pardavėjo sudarymo momentas

1. Prekių iš internetinės svetainės optisima.lt galite įsigyti šiais būdais:

1.1 Pirkėjo pasirinkimu elektroninėje parduotuvėje yra suformuojamas prekių  užsakymo krepšelis, kuriame Pirkėjas gali susipažinti su visa reikiama informacija apie pasirinktas prekes (pavadinimas, detalus prekės aprašymas, planuojamas prekių pristatymo terminas, kaina, perkamų prekių kiekis, prekių pristatymo kaina, bendra perkamų prekių mokėtina suma (su PVM). Pirkėjas susipažinęs su visa reikiama informacija apie prekes, gali keisti suformuotą prekių krepšelį, atsisakyti pasirinktos prekės (ių) arba, nusprendęs užsakyti pasirinktą (as) prekę (es), spaudžia mygtuką “Tęsti atsiskaitymą”.

1.2 Užsakymai gali būti pateikiami ir el. paštu optika@optisima.lt

3. Asmens duomenų apsauga

1. Siekiant sėkmingo užsakymo įvykdymo, pirkėjas privalo pateikti teisingus duomenis internetinėje svetainėje www.optisima.lt registracijos metu.

2. Pirkėjas yra atsakingas už duomenų, pateiktų registracijos metu, teisingumą.

3. Pirkėjas įsipareigoja užtikrinti savo prisijungimo duomenų slaptumą ir neatskleisti jų tretiesiems asmenims bei užtikrinti, jog jokie treti asmenys nepasinaudos prisijungimo duomenimis prekėms iš Pardavėjo užsakyti ar įsigyti. Pirkėjas atsako už bet kokius trečiųjų asmenų veiksmus, jei jie buvo padaryti pasinaudojant Pirkėjo prisijungimo duomenimis. Visos prieigos bei atsakomybė, atsiradę ar susiję su trečiųjų asmenų veiksmais, padarytais pasinaudojant Pirkėjo prisijungimo duomenimis, tenka Pirkėjui. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant informuoti apie tai Pardavėją.

4. Pirkėjas, pateikdamas asmens duomenis, sutinka, kad jo nurodytu el. pašto adresu ar telefono numeriu būtų siunčiama informacija, būtina sėkmingam prekių užsakymo ir pristatymo įvykdymui.

5. Pardavėjas įsipareigoja užtikrinti Pirkėjo asmens duomenų konfidencialumą, išskyrus atvejus, numatytus LR teisės aktų tvarka.

4. Pirkėjo teisės ir pareigos

1. Pirkėjas turi teisę pirkti prekes elektroninėje parduotuvėje, laikydamasis prekių pirkimo – pardavimo taisyklių ir kitose elektroninės parduotuvės informacijos skiltyse nustatyta tvarka.

2. Pirkėjas, naudodamasis elektronine parduotuve, įsipareigoja nepažeisti trečiųjų asmenų teisių ir teisėtų interesų bei nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.

3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo pranešdamas Pardavėjui apie tai el. paštu arba telefonu.

4. Pirkėjas įsipareigoja priimti užsakytas prekes ir už jas sumokėti užsakyme nurodytą kainą.

5. Kokybiškų prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228⁷–6.228¹¹ straipsniais, reglamentuojančiais nuotolines vartojimo sutarčių sąlygas.

6. Pasikeitus pirkėjo duomenims, nurodytiems registracijos formoje, jis privalo juos kuo skubiau atnaujinti.

7. Įsigydamas prekes, Pirkėjas supranta, kad prekės/pakuotės atspalvis gali skirtis nuo paveikslėlyje atvaizduojamo atspalvio.

8. Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties per 14 dienų (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Sumokėti pinigai, įskaitant Pirkėjo apmokėtas prekės pristatymo išlaidas, grąžinami per 14 dienų nuo Pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą
dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekė išsiųsta. Prekių grąžinimo išlaidas apmoka Pirkėjas.

9. Pirkėjas, prieš pateikdamas užsakymą, sutinka su Taisyklėmis ir įsipareigoja jų laikytis bei nepažeisti LR teisės aktų.

5.  Pardavėjo teisės ir pareigos

1. Pardavėjas įsipareigoja sudaryti palankias sąlygas Pirkėjui naudotis internetinės svetainės optisima.lt teikiamomis paslaugomis.

2. Jei Pirkėjas bando pakenkti internetinės parduotuvės darbo stabilumui ir saugumui ar pažeidžia savo įsipareigojimus, Pardavėjas turi teisę apriboti, sustabdyti ar panaikinti Pirkėjo galimybę naudotis elektronine parduotuve nedelsiant ir be išankstinio perspėjimo.

3. Pardavėjas turi teisę sustabdyti arba nutraukti elektroninės parduotuvės veiklą. Tokiu atveju, visi priimti ir patvirtinti Pirkėjų užsakymai užbaigiami vykdyti, o nauji užsakymai nėra priimami.

4. Pardavėjas įsipareigoja gerbti Pirkėjo privatumo teisę į asmeninę informaciją, nurodytą registracijos formoje ir neperleisti jos tretiesiems asmenims.

5. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Pirkėjo užsakytas prekes nurodytu adresu.

6. Pardavėjas turi teisę savo nuožiūra nustatyti minimalią sumą, kurią pasiekus, bus vykdomas nemokamas užsakymo pristatymas. Šios sumos dydis nurodytas tarp prekių pristatymo sąlygų.

7. Dėl svarbių, iš anksto nenumatytų aplinkybių, Pardavėjas, negalėdamas pristatyti prekės Pirkėjui, įsipareigoja pateikti analogišką ar panašią prekę, kurios Pirkėjui atsisakius, Pardavėjas įsipareigoja per tris darbo dienas grąžinti pinigus už prekę, jei buvo atliktas išankstinis apmokėjimas.

6. Prekių apmokėjimo tvarka, terminai

1. Už perkamas prekes galima atsiskaityti šiais būdais:
– Elektronine bankininkyste;
– Kitomis nurodytomis mokėjimo sistemomis;

2. Su apmokėjimo būdais detaliau supažindinama internetinės svetainės optisima.lt skiltyje „Mokėjimo būdai“.

3. Prekės kaina negali keistis po to, kai Pardavėjas patvirtino užsakymą, išskyrus atvejus, kai prekės kaina pakito dėl informacinių sistemų techninių klaidų ar kitų, nuo Pardavėjo nepriklausančių priežasčių. Jei Pirkėjas, esant tokiai situacijai, nesutinka įsigyti prekę nauja kaina, Pirkėjas turi teisę atsisakyti užsakymo, informuodamas apie tai Pardavėją per dvi darbo dienas. Tai įvykdžius, Pirkėjui grąžinama jo sumokėta suma.

4. Klientui įsigijus dovanų kuponą, kuris per kupone numatytą terminą nebuvo panaudotas, laikoma, kad kuponas yra panaudotas.

5. Sudarydamas sutartį Pirkėjas sutinka, kad prekių pirkimo dokumentai (PVM sąskaitos faktūros) Pirkėjui būtų pateikiami elektroniniu būdu, Pirkėjo registracijos arba užsakymo pateikimo formoje, nurodytu elektroninio pašto adresu iš karto po užsakymo įvykdymo. PVM sąskaitose faktūrose nurodomos pasirinktos prekės, jų kiekis, suteikiamos nuolaidos, galutinė prekių kaina, įskaitant visus mokesčius, ir kiti buhalterinę apskaitą reglamentuojančių teisės aktų patvirtinti būtini pateikti duomenys.

7. Prekių pristatymas

1. Prekės yra pristatomos tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.

2. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, įsipareigoja nurodyti tikslų prekių pristatymo adresą.

3. Pirkėjas įsipareigoja užsisakytas prekes priimti pats. Jei Pirkėjas ar asmuo, užsakymo metu nurodytas, kaip asmuo, atsiimsiantis siuntinį, jo priimti negali, tačiau siuntinys buvo pristatytas nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl prekių pristatymo netinkamam asmeniui.

4. Prekės pristatomos Pardavėjo įgalioto asmens arba paties Pardavėjo. Prekių pristatymo kainos ir terminai nurodomi prieš pateikiant užsakymą ir elektroninėje parduotuvėje.

5. Prekių pristatymas gali užtrukti 2-7 darbo dienas, išskyrus atskirus atvejus, kai prekės dėl Pardavėjo iš anksto nenumatytų aplinkybių negali Pirkėjo pasiekti laiku. Tokiais atvejais Pardavėjas įsipareigoja susisiekti su prekės užsakovu ir asmeniškai susitarti dėl užsakymo pristatymo datos.

6. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatytos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl aplinkybių, nepriklausančių nuo Pardavėjo.

7. Prekių pristatymo metu pirkėjas kartu su Pardavėju arba asmeniu, jo įgaliotu pristatyti siuntinį, privalo patikrinti gautų prekių būklę ir pasirašyti siuntos perdavimo – priėmimo dokumentą. Pirkėjas, pastebėjęs pakuotės ar prekės pažeidimus, esant gamykliniam brokui ar komplektacijos neatitikimui, privalo apie tai nedelsiant informuoti Pardavėją.

8. Prekių kokybės garantija, tinkamumo naudojimo terminas

1. Prekių, parduodamų elektroninėje parduotuvėje optisima.lt, savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame aprašyme.

2. Pardavėjas tam tikroms prekių rūšims suteikia tam tikrą laiką galiojančią kokybės garantiją, kurios konkretus terminas ir kitos sąlygos nurodomos tokių prekių aprašymuose.

3. Reikalavimus dėl prekės, kuriai nustatytas tinkamumo naudoti terminas, netinkamos kokybės Pirkėjas gali pareikšti per prekės tinkamumo naudoti terminą.

4. Jeigu Pirkėjui pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, jis turėtų informuoti Pardavėją kuo greičiau (rekomenduojama per 5 darbo dienas) nuo prekės gavimo dienos, informuoti Pardavėją tel. +370 612 90677. Šis terminas nėra privalomas ir neapriboja Pirkėjo teisės teikti reikalavimus dėl daikto trūkumų per 2 metus nuo prekės perdavimo dienos.

5. Jeigu Pirkėjo įsigyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjas turi teisę per 2 metus nuo prekės gavimo dienos:

a. reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pašalinti prekės trūkumus (pataisyti prekę);

b. reikalauti iš Pardavėjo nemokamai pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;

c. reikalauti iš Pardavėjo atitinkamai sumažinti prekės kainą;

d. vienašališkai nutraukti sutartį ir pareikalauti sugrąžinti už prekę sumokėtą kainą. Pirkėjas neturi teisės reikalauti nutraukti sutarties, jeigu Prekės trūkumas yra mažareikšmis.

6. Pardavėjas neatsako, jei parduotuvėje esančių prekių spalva, forma ar kiti parametrai neatitinka realių prekių ypatybių dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio raiškos ir kitų charakteristikų.

7. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo vartotojų teisių, kurias įsigijus, netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, jiems nustato teisės aktai.

9. Prekių grąžinimo ir keitimo tvarka

1. Kokybiškų prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228⁷–6.228¹¹ straipsniais, reglamentuojančiais nuotolines vartojimo sutarčių sąlygas.

2. Pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos atsisakyti nuotolinės sutarties be priežasties, grąžinti prekę Pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus arba pakeisti ją į kitą prekę (skirtingos spalvos, dydžio ar modelio), kaip numato CK 6.228¹⁰ straipsnis.

3. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti sutarties ar teise pakeisti prekę, apie tai nedelsiant praneša Pardavėjui raštu optika@optisima.lt arba telefonu +370 612 90677, nurodydamas grąžinamos ar keičiamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį.

4. Pinigai už prekes, kurios buvo grąžintos Pardavėjui, pervedami į mokėtojo banko sąskaitą per 14 dienų nuo Pirkėjo pranešimo apie sutarties astsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės arba jam bus pateiktas įrodymas, kad prekės išsiųstos.

5. Prekių su pasibaigusiu tinkamumo vartoti terminu grąžinti negalima.

6. Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje; prekė turi būti pirkėjo nesugadinta; prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės bei apsauginės plėvelės ir kt.); grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo pirkėjo gauta – kartu turi būti grąžinamos ir už pirkinį gautos dovanos.

7. Jei grąžinama prekė kokybiška – klientas padengia siuntimo išlaidas.

10. Atsakomybė

1. Pirkėjas yra atsakingas už veiksmus, kuriuos atliko elektroninėje parduotuvėje.

2. Pirkėjas yra atsakingas už pateiktų asmens duomenų teisingumą. Pardavėjas neatsako už padarinius, atsiradusius dėl neteisingai suvestų kliento duomenų ir turi teisę reikalauti iš Pirkėjo patirtų tiesioginių nuostolių atlyginimo.

3. Pirkėjui nesusipažinus su pirkimo – pardavimo taisyklėmis, nors tokia galimybė jam buvo suteikta, Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės atvejais, kai kyla nuostolių dėl kliento neišmanymo apie šias Taisykles.

4. Pardavėjas nėra atsakingas už informaciją, skelbiamą kitų įmonių, organizacijų ar asmenų puslapiuose, į kuriuos yra nuorodos internetinėje svetainėje optisima.lt

5. Pardavėjas neatsako dėl Pirkėjo ir Pardavėjo partnerių, kurių paslaugas užsisako Pirkėjas, sklandaus tarpusavio įsipareigojimų vykdymo.

6. Iškilus problemoms, kurių pasekoje atsirado žala, kaltoji šalis atsilygina nekaltai šaliai už tiesioginius nuostolius.

11. Vartotojų ginčų sprendimas

1. Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės ar teisėti interesai, turi teisę pirmiausia kreiptis į Pardavėją raštu (el. paštu optika@optisima.lt) ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas įsipareigoja nemokamai išnagrinėti kreipimąsi ir pateikti atsakymą per 14 dienų nuo jo gavimo dienos.

2. Jei problemos nepavyksta išspręsti, Pirkėjas turi teisę kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (VVTAT) – Goštauto g. 12, LT-01108 Vilnius, www.vvtat.lt – arba naudotis Europos Komisijos internetine ginčų sprendimo platforma adresu: https://ec.europa.eu/odr

3. Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi teisę per 3 mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją.

12. Baigiamosios nuostatos

1. Šios Taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

2. Šių Taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.

3. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti per dvidešimt kalendorinių dienų, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.